»جملات غمگین
ι lσνє
ηαƒαѕѕѕ мαη

شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …

.

.

آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !
.
.
تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟
.
.
احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !
.
.
از تو دور بودن پر توقعم کرده …
حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !

.
.
مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !
.
.
من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …
فرستنده : مهرداد مقدس
.
.
باران بهانه ی آسمان است وقتی دلش برای تو تنگ می شود !
.
.
و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …
فرستنده : مهرداد مقدس
.
.
به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم
چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟
.
.
هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !
.
.
بگذارید انشا بنویسم …
موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟
به نام خدا
هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !
.
.
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!!!
.
.
بیا با هم رفت و آمد نکنیم !
مثلا وقتی می آیی نرو …
.
.
زندگی یعنی همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !
.
.
صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …
.
.
با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !
.
.
دلبندم …
من دلم فقط روی دل تو بند می شود !
.
.
“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی
من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !
.
.
دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !
.
.
لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد ، اختلال در تشخیص ماه های قمریست !
.
.
تمام حرف مجنون یک کلام است
“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است
.
.
عشق یعنی طوری نگاهت می کنم که انگار تنها آدم دنیا هستی !
.
.
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
فرستنده : مهرداد مقدس

.

.


یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !
.
.
به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …
فرستنده : مهرداد مقدس
.
.
آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم
چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم
.
.
میخواهمت و این شاید ابتدای خودخواهیم باشد !
.
.
جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم اگر آنجا خانه ات باشد …
فرستنده : حمیدرضا
.
.
بین این همه ضمیر فقط یک “تـــــــــو” کافیست !
.
.
نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت !
.
.
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟
حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …
.
.
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !
.

.
در میان گلها عطر یادت را می بویم …
آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !
.
.
هیس !!! ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ …
من ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:تنهایی,غمگین,حسرت,خیال تو,روزگار, :: 12:4 :: αυтнσя : ali

αвσυт тнє вlσg

سر خاک من...!! اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!! اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!! اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!! اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!
вlσg αяcнινє
liηкѕ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس nafassssman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





αυтнσя


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 11495
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1