» شب تولدم
ι lσνє
ηαƒαѕѕѕ мαη

شب تولدم رسید

کسی واسم گل نیاورد

آب از سرم گذشته هو

بی تو نمیشه حتی ما

 

 

من به تنهایی طلسمم

شوم و بدیوم شده اسمم

اسمتو با  خون رگ هام

تو ترانه هام نوشتم

آخه ظالم ستمگر

بی خدایه بی پیمبر جاری شد اشکایه سردم

 

با تولد ابوسم پاییز از سفر رسیده

اسم چهار حرفی تو هنوزم تموم دنیامه

زیر پاهات شد لگد مال

این دل سرخورده یه من

حنجرم شعله کشیدو

دنیا رو سوزوندم از غم

خون دارم میبارم امشب

بی تو با غم تولد

تسلیت بگو به قلبم که امید زندگیم مرد

 

تویه فال قهوه افتاد

طالع سیاهو شومم

فنجونو زدم شکستم نبینم سهم تو نیستم

از همون روزی که رفتی

زندگیم معنا نداره

حتی تو فصل بهارم

برف بدبختی میباره

نفرینت میکنم تویه شعرام

صد بار از رویه خجالت عکساتو خیس کرده چشمام

 

 

کنار کیک تولد

قاب عکستو میچینم

یه گیتار به رویه زانوم

گوشه یه اتاق میشینم

زیر آوار مسیبت

چیزی از دلم نمونده

نفرینت میکنه هرکی شعرایه سیاهمو خونده

 

هرچی اومد به سرم اون  سرم آورد

سوز صدام جهانی رو غمگین کرد

هرکی منو دید تورونفرین کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:تنهایی,غمگین,حسرت, :: 13:41 :: αυтнσя : ali

αвσυт тнє вlσg

سر خاک من...!! اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!! اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!! اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!! اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!
вlσg αяcнινє
liηкѕ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس nafassssman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





αυтнσя


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 11492
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1