» شبی که خاکم میکنن
ι lσνє
ηαƒαѕѕѕ мαη

شبی  که خاکم میکنن بهش بگید اونم بیاد

بگید که عاشق تو مرد

 بگید که اون خاک شده هو غزل خون چشمات

شبو روزش تیره شده با حسرتو داغ چشمات

وقتی که طابوت منو به رویه دستات میبری

همراه این جنازم یه عکسی از اون ببرین

عکس اونو طابوت من روزه به ساله ولی آه

که زیر قبرستون بشه خونه یه عشق ما دوتا

 

بهش بگید سنگ دل  به آرزوهات رسیدی؟

چرا رفتی  از دلم بعد یه عمری بریدی

بگید که عاشق چشمات طاقت نیاوردو برید

بگید غمش یه ببری بود که سینه یه منو درید

وقتی که خاکم میکنن میخوام اونم اینجا باشه

جشن به ساله ما دوتاست هرچی روبه راه باشه

بهش بگید که عاشقت به خواری و عذا نشست

الهی بشکنه دلش که قلب من براش شکست

 

بهش بگید

که شعر من حرفایه آخرمه

پر پر شده قلبو دلم تقاص عاشق شدنه

خدا بگیر تقاصمو از اون دو چشمایه سیاهش

زخمی بکن قلب اونو خودم میشم نمک براش

حالا که سنگ قبرمو به رویه سینم میزارین

برام همون عکسشو به رویه قلبم بزارین

شاید لااقل طرحو عکسش کنار من موندنی شه

 

میخوام یه شعری من بگم که بدجوری خوندنی شه

وقتی که یار من اومد بر سر این مزار من

بهش بگید یه لحظه بخوابه در کنار قبر من

میون زندگیم نبود همدم و غمخوار من

ازش بخواید حرف بزنه با سنگ قبر من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:تنهایی,غمگین,حسرت, :: 13:52 :: αυтнσя : ali

αвσυт тнє вlσg

سر خاک من...!! اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!! اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!! اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!! اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!
вlσg αяcнινє
liηкѕ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس nafassssman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





αυтнσя


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 11506
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1